پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228590
ظرفيت دکتري دانشگاه آزاد يک چهارم شد
تاریخ انتشار : 1396/06/13 17:29:12
نمایش : 1769
رئيس مرکز سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد گفت: ظرفيت پذيرش دوره دکتراي اين دانشگاه يک چهارم سال گذشته شده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، اميررضا شاهاني صبح امروز در نشست خبري در مرکز سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد گفت: توسعه کيفيت از اولويت هاي اين دانشگاه است بنابراين با توجه به اينکه در سال جاري اين دانشگاه هماهنگ با دفتر گسترش فعاليت کرده و کيفيت خود را ارتقا داده است بنابراين ظرفيت پذيرش دوره دکتراي اين دانشگاه در سال جاري نسبت به سال گذشته، يک چهارم شده است.

وي افزود: ظرفيت پذيرش کارشناسي ارشد نيز نسبت به سال گذشته کاهش يافته است.

رئيس مرکز سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد با اشاره به اعلام نتايج دوره دکترا ادامه داد: ثبت نام اين دوره ۱۱ و ۱۲ شهريورماه در واحدهاي دانشگاه انجام شد اما به واحدها اين اختيار داده شده است که در روزهاي فعلي نيز بتوانند ثبت نام در اين دوره را انجام دهند.

شاهاني خاطرنشان کرد: نتايج کارشناسي ارشد نيز اعلام شده است و ثبت نام اين دوره در دانشگاه آزاد از ۱۴ و ۱۵ شهريورماه انجام مي شود.

وي عنوان کرد: ظرفيت هاي پذيرش رشته محل هاي دانشگاه آزاد در سال جاري بر مبناي اعلام شوراي گسترش وزارت علوم بوده است. بنابراين در ظرفيت پذيرش رشته محل هاي دکترا و کارشناسي ارشد با محدوديت مواجه هستيم.

رئيس مرکز سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد گفت: پيش بيني مي کنيم واحدهاي خوب ما که با اقبال داوطلبان روبرو هستند در مراحل ثبت نام هاي اوليه، ظرفيت آنها تکميل شود بنابراين به داوطلبان توصيه مي کنيم که هرچه سريعتر نسبت به ثبت نام در رشته هاي پذيرفته شده اقدام کنند.

تکميل ظرفيت دوره دکتراي دانشگاه آزاد به زودي اعلام مي شود

رئيس مرکز سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد تأکيد کرد: زمان تکميل ظرفيت دوره دکتراي اين دانشگاه به زودي اعلام خواهد شد.

شاهاني خاطرنشان کرد: با توجه به اينکه هماهنگي هاي لازم با سازمان سنجش در حال انجام است، به زودي زمان تکميل ظرفيت دوره دکتراي اين دانشگاه اعلام مي شود.

وي تصريح کرد: تنها يک بار تکميل ظرفيت براي دوره هاي دکترا خواهيم داشت.

رئيس مرکز سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد تأکيد کرد: برخي داوطلبان به نتايج دوره هاي دکترا و کارشناسي ارشد اعتراض دارند که مي توانند اعتراضات خود را به ستاد پاسخگويي اين مرکز از طريق ۴۷۴۳ و يا به سايت اينترنتي faq.azmoon.org مراجعه کنند.

شاهاني ادامه داد: بعد از پايان ثبت نام دوره هاي کارشناسي ارشد بررسي مي کنيم و اعلام خواهيم کرد که در اين دوره نيز تکميل ظرفيت خواهيم داشت يا خير.

نتايج دوره هاي کارشناسي با آزمون دانشگاه آزاد تا پنج شنبه اعلام مي شود

وي عنوان کرد: نتايج دوره هاي کارشناسي با آزمون سال ۹۶ دانشگاه آزاد تا روز پنج شنبه ۲۳ شهريورماه از طريق سايت azmoon.org اعلام مي شود.

وي با بيان اينکه ۹۶ درصد ظرفيت رشته محل هاي کارداني و کارشناسي دانشگاه آزاد بدون آزمون پذيرش مي شوند گفت: در حال حاضر سايت باز است و داوطلبان مي توانند همچنان در دوره هاي بدون آزمون اين دانشگاه ثبت نام کنند.

شاهاني در بخش ديگري از سخنان خود اضافه کرد: در دوره هاي بدون آزمون اين دانشگاه رشته هاي خوب و پرتقاضا مانند مهندسي مکانيک، کامپيوتر، حسابداري، مديريت و حقوق نيز وجود دارد.

رئيس مرکز سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد اظهار داشت: دانشگاه آزاد براي رشته محل هاي کارداني و کارشناسي بدون آزمون خود حدود ۱۶ هزار ظرفيت دارد.

وي ادامه داد: ثبت نام کارشناسي ناپيوسته باآزمون دانشگاه آزاد از ساعت ۱۴ امروز در سايت مرکز سنجش و پذيرش اين دانشگاه آزاد مي شود و تا ۱۹ شهريور ماه ادامه دارد.

مهر

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html